SafeToGo
Hoe zorg je er als werkgever voor dat je reizigers ook op reis zo goed mogelijk geïnformeerd worden over calamiteiten die zich tijdens een reis of op de bestemming kunnen voordoen? Wij hebben de oplossing en werken voor deze zogenaamde “Duty of Care” samen met diverse partijen. We willen er deze keer graag één uitlichten: SafeToGo. De naam spreekt voor zich; veilig om te gaan.
Hoe werkt het?
SafeToGo is een systeem dat een bericht stuurt aan de reiziger en/of travelmanager op het moment dat er een ticket is afgegeven. Dit bericht omvat informatie over de bestemming, wat kan variëren van calamiteiten als stakingen, onveilige omstandigheden waaronder (natuur)geweld tot vlucht- of gatewijzigingen. Ook tijdens de reis worden deze berichten verstuurd tot aan het moment dat de reis is afgelopen. Het systeem wordt gevoed door Riskline, een internationaal opererende leverancier van reisrisico-intelligentie.
Naast deze informatievoorziening naar de reiziger, kun je als bedrijf toegang krijgen tot een wereldkaart. Hierop is realtime (maar ook terug- en vooruitkijkend) te zien is waar alle reizigers zich bevinden of naartoe zijn gegaan, inclusief hun reisgegevens en alle waarschuwingen die op dat moment gelden.
Goed voorbereid op reis
e-Business Travel – HumanitAir is de enige in Nederland die met dit systeem werkt. We vinden het belangrijk dat we deze optie voor een laag bedrag kunnen aanbieden aan de organisaties waar we mee samenwerken. Het is belangrijk om, zeker in deze tijden, goed voorbereid op reis te gaan. Naast dit systeem geven we daarom graag advies op het gebied van reisbeleid en veiligheid.
Interesse? Neem contact met ons op via sales@e-businesstravel.nl.