Zoals de gehele reisbranche, werden ook wij vanaf het begin getroffen door de Coronacrisis. Ons team maakte de eerste weken overuren om alle annuleringen en vluchtwijzigingen te verwerken, vele vragen te beantwoorden en talloze reizigers te repatriëren uit alle hoeken van de wereld. Soms met de nodige uitdagingen maar meestal met succes. Nieuwsberichten en maatregelen die landen en vliegmaatschappijen namen, werden en worden nauwlettend in de gaten gehouden. Maar wat doen wij nu de eerste turbulentie voorbij is?

Een deel van onze collega’s werkt op kantoor, alle maatregelen in acht nemend, maar het overgrote deel werkt vanuit huis. Dat kan prima, iedereen beschikt over de nodige voorzieningen hiervoor. Tijdens onze 24-uurs nooddienst werken onze travel consultants immers ook vanuit huis. Deze nooddienst blijkt zeker in deze tijd van grote waarde. Reizigers worden dag en nacht en tijdens het weekend geholpen door hun vertrouwde reisadviseurs. Razendsnel en persoonlijk, dat vinden wij belangrijk en dat waarderen onze klanten zeer. Zeker nu de omstandigheden verre van normaal zijn en wij onze expertise optimaal kunnen inzetten.

We gebruiken deze tijd ook voor het bijscholen en trainen van onze medewerkers. We nemen processen onder de loep, verbeteren wat beter kan en kijken naar nieuwe procedures en mogelijkheden die onze dienstverlening in de toekomst nog beter maken. We kijken, samen met onze klanten, halsreikend uit naar een toekomst waarin reizen weer mogelijk is. We krijgen in beperkte maar toenemende mate aanvragen binnen van reizigers die niet kunnen wachten om weer op pad te gaan. Nu is dat nog vrijwel niet mogelijk helaas. Maar zodra het kan, helpen wij onze klanten weer met veel plezier en persoonlijke aandacht de hele wereld in. Blijf gezond en hopelijk tot snel!